Tradukki er nomineret til Danish Google Cloud Awards 2022

Tradukki er et af vores nyeste produkter og er jeres nye bedste ven, når I er klar til andre markeder end det danske. Det er der heldigvis andre end vores gode kunder, der har fået øjnene op for og vi er, naturligvis fristes vi til at sige, blevet nomineret i kategorien ‘Innovating Platforms’ i årets Danish Google Awards.

Med Tradukki har vi sikret, at I kan få adgang til en automatiseret, hurtig og prisvenlig oversættelse af jeres webshop, når I vil fortsætte væksten uden for Danmark.

Nyeste teknologi og høj implementeringshastighed

Tradukki er udviklet med højeste tekniske kvalitet, har en super intuitiv brugerflade og er baseret på verdens største sproglige database. Vi er så stolte og naturligvis helt enige i, at vi skulle nomineres i kategorien ‘Innovating Platforms’. Det er nemlig en sygt fed løsning, vi har udviklet!

‘Vi var allerede i dialog med en række af vores kunder i forhold til at få genereret værdi ud af deres data fra deres webshops. Vi kendte derfor til  deres udfordringer i forhold til international vækst med kontinuerlige udgifter til manuel oversættelse af indholdet på deres webshops og en deraf følgende langsom time-to-market. Med Tradukki har vi udviklet en yderst prisvenlig løsning, der kan tilpasses kundernes behov for vækst på alle internationale markeder’ udtaler CEO i Computas Danmark Frederik Brøns.

Kontakt os hvis I vil høre mere om vores ‘ud-af-boksen’-løsning til jeres voksende webshop.

Eller læs mere her, hvor de gode folk fra Gearfreak.dk fortæller, hvordan Tradukki har hjulpet dem ud på det internationale marked på kort tid.

Vil du vide mere?
Hvis du har spørgsmål, bedes du kontakte:

Nikolaj Elniff Larsen